Kategórie v eshope
Nenájdené
Web Daffer
Nenájdené
Produkty v eshope
Nenájdené
Produkty pre školské zariadenia
Nenájdené
Menu
Môj účet
Neprišiel mi email o potvrdení objednávky
Email o potvrdení objednávky posiela systém automaticky. Ak zistíte, že vám neprišiel email s potvrdením objednávky, kontaktujte zákaznícku podporu emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.00 hod. na čísle 0903 281 699.
Najčastejšie dôvody, prečo email nepríde:
Stratil sa mi obsah košíka
Internetový prehliadač si istú dobu pamätá obsah vášho košíka. V určitých prípadoch sa môže stať, že sa k svojmu nákupu vrátite neskôr a košík už bude prázdny. Ak o objednávke chcete dlhšie premýšľať, odporúčame vyplniť dodacie údaje, aspoň email, ešte predtým, ako od objednávky odídete. V systéme vďaka vyplneným údajom vieme rozpoznať váš košík a zaslať vám link, na ktorom dokončíte svoj nákup.
Ak sa vám obsah košíka stratí, kontaktujte zákaznícku podporu na objednavky@daffer.sk, prípadne telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.00 hod. na čísle 0903 281 699.
Neviem dokončiť objednávku
V prípade, že sa vám nedarí z akéhokoľvek dôvodu dokončiť váš nákup, kontaktujte zákaznícku podporu na objednavky@daffer.sk, prípadne telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.00 hod. na čísle 0903 281 699. Radi vám s dokončením objednávky pomôžeme.
Chcem zrušiť objednávku
V prípade, že ste si nákup rozmysleli, pre storno objednávky stačí napísať email na objednavky@daffer.sk. Podmienky stornovania objednávky nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.
Môžem zmeniť údaje v objednávke?
V prípade, že po odoslaní objednávky zistíte neúplné či zlé údaje, kontaktujte zákaznícku podporu v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.00 hod. emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky na čísle 0903 281 699.
Môžem si zmeniť tovar v objednávke, pridať či odobrať?
Pokiaľ vaša objednávka ešte nebola uhradená a spracovaná, je možné upravovať jej položky. Kontaktujte zákaznícku podporu v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.00 hod. emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky na čísle 0903 281 699. V prípade, že ste objednávku už uhradili, prípadne je už pripravená na závoz, zmena nie je možná.
Sú ceny produktov v eshope a v predajniach rovnaké?
Akciové ceny niektorých produktov sú platné iba pre eshop a nie sú zhodné s cenami v maloobchodných predajniach.
Produkt nie je skladom, bude ho možné objednať?
Ak nájdete v našom internetovom obchode tovar, ktorý nie je skladom a máte oň záujem, kontaktujte zákaznícky servis emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.00 hod. na čísle 0903 281 699. Preveríme jeho dostupnosť vo všetkých našich prevádzkach a poskytneme vám informácie, kedy bude produkt znovu skladom.
Nenašli ste svoj obľúbený produkt? Pomôžte nám vylepšiť našu ponuku!
Napíšte nám tip na produkt na objednavky@daffer.sk a my sa ho pokúsime zaradiť do našej ponuky.
Moja objednávka bola zrušená. Ako mám postupovať?
V každom potvrdení o objednávke máte uvedený aj dátum splatnosti. Pokiaľ objednávku neuhradíte do tohto termínu, systém ju automaticky stornuje.
Ak obdržíte email o zrušení objednávky, v žiadnom prípade ju neplaťte. Ak máte o tovar záujem, vytvorte si novú objednávku.
Aká je doba dodania?
Vašu objednávku sa snažíme spracovať v čo najkratšom čase. Priemerná doba dodania tovaru je 2 až 5 pracovných dní. Rýchlosť spracovania objednávky závisí aj od spôsobu platby a spôsobu dopravy. Ak si zvolíte akúkoľvek platbu vopred (Platba kartou, Rýchly bankový prevod, Bankový prevod), bude vaša objednávka spracovaná až po pripísaní peňazí na náš účet. Po odoslaní balíka z nášho skladu vám bude zaslaný email s linkom na sledovanie balíka.
Koľko stojí doprava?
Dodávku objednávok zabezpečujeme dvomi spôsobmi. Prvý spôsob je služba kuriér prostredníctvom spoločnosti DPD. Cena za dopravu je 4,44 €. Druhý spôsob je služba Packeta prostredníctvom výdajných miest - tzv. Z-boxov (kovové búdky) alebo Z-pointov (odberné miesta). Cena za dopravu je 2,44€. Objednávky nad 44 € dodávame zdarma. V prípade platby na dobierku sa v oboch spôsoboch dopravy účtuje poplatok 0,84 €.
Je možné vyzdvihnúť si tovar v predajni?
Objednaný tovar je možné vyzdvihnúť aj v niektorej z našich kamenných predajní. Poplatok za doručenie do predajne je 1,98 €. Za tovar je nutné zaplatiť vopred, platba v predajni nie je možná. Štandardná doba doručenia je 2 až 5 dní. Pri odbere v predajni je potrebné čakať na sms z predajne, že je objednávka pripravená. Zoznam našich kamenných predajní si môžete pozrieť tu.
Môžem získať poštovné zdarma?
Stačí nakúpiť tovar v hodnote 44 € a objednávku vám doručíme zdarma. V prípade dobierky je účtovaný poplatok 0,84 €.
Môžem zmeniť spôsob doručenia?
V prípade, že si želáte zmeniť zvolený spôsob doručenia, je potrebné kontaktovať zákaznícku podporu telefonicky v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.00 hod. na čísle 0903 281 699 alebo emailom na objednavky@daffer.sk.
Je možné za nákup platiť platobnou kartou?
Áno, v našom internetovom obchode máte možnosť zaplatiť aj platobnou kartou. Vo výbere spôsobu platby zvoľte: Platba kartou. Po dokončení objednávky budete presmerovaný na platobnú bránu. Podporované typy kariet: VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO. Táto možnosť platby nie je spoplatnená. Peniaze sú pripísané na náš účet do 24 hodín, čo má vplyv aj na rýchlejšie vybavenie objednávky.
Je možné objednať tovar na dobierku?
Tovar je možné objednať aj na dobierku za príplatok 0,84€. Dobierku je možné u kuriéra zaplatiť platobnou kartou alebo v hotovosti. Platba na dobierku nie je možná iba pri osobnom odbere v predajni.
Kedy môžem využiť rýchly bankový prevod?
Online bankový prevod patrí k rýchlym, pohodlným a najmä bezpečným spôsobom na úhradu vašej objednávky. Po dokončení objednávky budete presmerovaný do online prostredia svojej banky.
Výhodou je, že pri platbe máte automaticky predvyplnené údaje, stačí sa prihlásiť a platbu odsúhlasiť. Vyhnete sa tak nesprávne zadaným údajom.
Pre platbu je nevyhnutné, aby ste mali vo svojej banke zriadený internetbanking. Táto možnosť platby nie je spoplatnená.
Môžem zmeniť spôsob platby?
V prípade, že si želáte zmeniť spôsob platby, je potrebné kontaktovať zákaznícku podporu v pracovných dňoch od 7.00 hod. do 15.00 hod. emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky na čísle 0903 281 699.
Platba kartou bola neúspešná, čo mám robiť?
Máte povolené platby cez internet? Skontrolujte si svoj bankový účet, či naozaj vaša platba neprešla. Premyslite si náhradný spôsob zaplatenia objednávky, napríklad bankový prevod či dobierka. Kontaktujte zákaznícku podporu emailom na objednavky@daffer.sk alebo telefonicky na čísle 0903 281 699. Naši operátori vám zmenia spôsob platby na iný.
V objednávke mi chýba tovar, neprišlo mi to, čo som objednal
Ak zistíte, že vám prišiel tovar, ktorý ste si neobjednali, nesedí vám množstvo, prípadne chýba niektorá z objednaných položiek, ihneď kontaktujte naše reklamačné oddelenie na telefónnom čísle 046/519 87 16 alebo emailom na: reklamacie@daffer.sk.
Tovar mi bol doručený poškodený
Pri preberaní tovaru skontrolujte stav obalu a v prípade poškodenia obalu skontrolujte tovar. Ak zistíte mechanické poškodenie tovaru, tovar nepreberajte a spíšte s prepravcom protokol o škode. Zároveň, prosím, vyplňte na našej stránke reklamačný formulár. Prepravca nám tovar doručí späť.
Ak zistíte poškodenie tovaru zapríčinené prepravou až po rozbalení balíka, ihneď nám túto skutočnosť nahláste. Neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať, len ak preukážete, že reklamované vady mal tovar už v čase, keď ste tovar prevzali od kuriéra. Viac informácií, ako vybaviť reklamáciu, nájdete tu.
Čo je Skvelko?
Skvelko je originálna služba spoločnosti Daffer, ktorá pomáha rodičom aj učiteľom. Ide o unikátne sady školských potrieb, ktoré navrhujú priamo učitelia vašich detí. V našom internetovom obchode má triedny učiteľ možnosť odporučiť školské pomôcky, ktoré bude vaše dieťa potrebovať. Zároveň v určitom časovom období ponúkame závoz objednaných školských pomôcok do školy ZDARMA, pokiaľ s ním vaša škola súhlasí. Spolupracujeme s viac ako 2000 školami po celom Slovensku.
Ako si objednám Skvelko sadu?
Objednanie Skvelko sady je veľmi jednoduché.
Dá sa do košíka pridať viac sád?
To záleží od druhu dopravy, aký si zvolíte. Pri závoze do školy je potrebné urobiť samostatnú objednávku pre každé dieťa zvlášť. V prípade, že objednávate sady s dodaním domov (kuriérom), vtedy je možné v jednej objednávke objednať viac sád.
Kedy deti dostanú pomôcky, ak zvolím dopravu formou závozu do školy?
Konkrétny postup a termín odovzdania balíčkov si určuje každá škola individuálne. Najneskôr začiatkom septembra by žiaci mali dostať balíčky s pomôckami.
Čo mám robiť, ak som nenašiel moju školu/ročník?
V prípade, že v zozname nenájdete vašu školu, dajte nám o tom vedieť tu. Pokúsime sa dohodnúť s vašou školou na spolupráci a zaradiť ju do našej ponuky. Môžete pre svoje dieťa objednať univerzálnu sadu - je to mix toho najlepšieho z rôznych škôl. Univerzálna sada sa dá upravovať.
Môžem v sade niečo zmeniť?
Každá sada sa dá upravovať. Môžete meniť množstvo položiek, prípadne položku úplne vymazať. K sade si môžete objednať aj ďalšie pomôcky.
Aké sú výhody registrácie?
Registráciou v Dafferi získate množstvo výhod. Hneď za prvý nákup vás odmeníme zľavou 20%, následne nakupujete s 5% zľavou. Zľavy si môžete uplatniť pri nákupe v internetovom obchode aj v kamennej predajni. Zároveň ste informovaný o všetkých našich akciách a stávate sa členom vernostného programu, ktorý vám umožňuje každý mesiac nakúpiť vybrané produkty za zvýhodnené ceny len pre registrovaných zákazníkov.
Chcem sa zaregistrovať, čo mám urobiť?
Je to jednoduché. Na úvodnej stránke v pravom hornom rohu kliknite na Prihlásenie/Registrácia. Pokračujte kliknutím na tlačítko Nová registrácia. Vyberte si, či sa chcete zaregistrovať ako súkromná osoba, firma alebo škola.
Registrácia súkromnej osoby
Vyplňte váš email, zvoľte si heslo a potvrďte ho. Na uplatnenie zliav je potrebné zakliknúť záujem o zľavy a súhlas s obchodnými podmienkami. Na vašu emailovú adresu budú následne doručené dva emaily - prvý s potvrdením o registrácii a druhý email s číslom a čiarovým kódom zákazníckej e-kartičky. Ak máte záujem aj o plastovú kartičku, je potrebné pri registrácii zakliknúť aj možnosť so zaslaním kartičky na adresu domov. V tomto prípade vás systém vyzve na zadanie údajov potrebných k zaslaniu kartičky.
V kamenných predajniach môžete nakupovať so zľavou aj bez plastovej kartičky. Stačí, keď sa preukážete čiarovým kódom v emaili, ktorý predavačka jednoducho zoskenuje.
Pokiaľ o zľavy nemáte záujem, pre jednoduchú registráciu stačí vyplniť váš email a heslo a vaša registrácia je hotová. Na vašu emailovú adresu príde iba jeden informatívny email s potvrdením registrácie.
V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom registrácie nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle 0903281699 v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod. alebo písomne na eshop@daffer.sk.
Registrácia firmy, organizácie
Ak u nás nakupujete ako firma, registráciou získate nákup za zvýhodnené veľkoobchodné ceny so zľavou až do 40%. Zároveň budete mať na svojom účte prehľad o uskutočnených nákupoch.
Pri registrácii je potrebné zvoliť firmu, organizáciu a vyplniť všetky údaje. Po odoslaní žiadosti o registráciu prebehne u nás overenie a nastavenie veľkoobchodných cien, o ktorom vás budeme informovať emailom.
Pred prvým nákupom je potrebné počkať na overujúci email. Následne sa v sekcii Môj účet na Nástenke aktualizuje informácia o cenovej hladine: veľkoobchodné ceny.
Po dohode s naším veľkoobchodným oddelením sú možné aj ďalšie individuálne zľavy. V prípade akýchkoľvek otázok s registráciou firmy nás neváhajte kontaktovať na tel. č. 046/5198711 alebo písomne na daffer@daffer.sk
Registrácia školského zariadenia
Škola získava registráciou dopravu zadarmo, zvýhodnené veľkoobchodné ceny so zľavou až do 40% a ďalšie benefity spolupráce, ktoré je možné dohodnúť s obchodným zástupcom. Svojho obchodného zástupcu nájdete na: www.daffer.sk/kontakt
Registrácia v našom systéme je jednoduchá. Napriek tomu môžu nastať situácie, ktoré nekorešpondujú s daným postupom:
V prípade týchto a ďalších problémov s registráciou nás neváhajte kontaktovať.
Môžem získať zľavy v Dafferi?
Využite náš vernostný program - zaregistrujte sa do nášho vernostného programu a získajte zľavy na nákup a množstvo ďalších výhod.
Je možné v Dafferi zakúpiť darčekovú kartu?
Darčekovú kartu Daffer zakúpite vo všetkých kamenných predajniach Daffer Dobré papiernictvo. Môžete ňou nakupovať iba v kamenných predajniach, neplatí na nákup v internetovom obchode. Darčekovú kartu je možné nabiť na ľubovoľnú sumu (min. hodnota 5 €, max. hodnota 200 €). Sumu vloženú na darčekovej karte nie je nutné vyčerpať pri prvom nákupe, zostatok sa prenáša a môže sa znovu dobíjať.
Viac o podmienkach nájdete tu.
Ako môžem uplatniť darčekovú kartu?
S darčekovou kartou môžete nakupovať vo všetkých kamenných predajniach Daffer Dobré papiernictvo, neplatí na nákup v internetovom obchode. Karta sa dá nabiť v ľubovoľnej sume (min. hodnota 5 €, max. hodnota 200 €) a nie je nutné vyčerpať ju pri prvom nákupe. Viac o podmienkach nájdete tu.
Kde nájdem vaše predajne?
Zoznam kamenných predajní Daffer Dobré papiernictvo nájdete tu.
Dajú sa tlačiť dokumenty v predajni?
Informácie o doplnkových službách v predajni nájdete tu.
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?